​​​​​​​psycholog
W swojej pracy stawiam na tworzenie bezpiecznej przestrzeni do nawiązania relacji z drugim człowiekiem. Pracuję kompleksowo skupiając się nie tylko na rozwoju dziecka, ale także wspierając rodziców. 
W pracy terapeutycznej pracuję głównie z problematyką autyzmu i innych zaburzeń rozwojowych, trudnościami adaptacyjnymi, zaburzeniami koncentracji i uwagi, trudnościami wychowawczymi, lękami, nadmierną nieśmiałością, trudnościami w nawiązywaniu relacji z rówieśnikami i zaburzeniami zachowania. 

Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku Psychologia na Uniwersytecie Humanistycznym SWPS we Wrocławiu gdzie ukończyłam również studia podyplomowe z Interwencji Kryzysowej.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam w różnych instytucjach między innymi w Dolnośląskim Centrum Zdrowia Psychicznego oraz w Centrum Neuropsychiatrii Neuromed na Oddziale Dziennym Psychiatrycznym dla dzieci. Pracowałam poza granicami Polski wspierając rodziny i dzieci jako psycholog w Polskiej Szkole Sobotniej oraz jako psycholog–konsultant w Poradni Rodzinnej w Londynie. Obecnie pracuję w przychodni w Zielonej Górze gdzie prowadzę terapię indywidualną dzieci oraz grupowe zajęcia Treningu Umiejętności Społecznych.

Kursy i szkolenia:

Certyfikowany Trener pierwszego i drugiego stopnia Treningu Umiejętności Społecznych. 
Terapia behawioralna dzieci z autyzmem. 
Rozwój kompetencji zawodowych z zakresu diagnozy w praktyce klinicznej. 
Certyfikat ukończenia kursu Grupowej Interwencji Kryzysowej. International Critical Incident Stress Foundation (ICISF).
Certyfikat ukończenia kursu Pomoc Osobom w Kryzysie. International Critical Incident Stress Foundation (ICISF).
Pomoc Psychologiczna dla osób transpłciowych. 
Training in Working with Suicidal Clients: Risk and safety. 
The Safeguarding children and adults training. 
Advanced Safeguarding Children (Level 2) CPD Certified.

Dodatkowe informacje:
Od 2020 roku członkini Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej w Poznaniu.
2018-2020 roku członkini (MBPsS) The British Psychological Society.
2018-2020 członkini Polish Psychologists’ Association w Londynie.
Publikacje:
 Blasczyk-Schiep, S., Adamczewska, K., & Funez Sokoła, K. (2019). Subclinical eating disorder symptoms and positive vs. negative affect in high school students: the mediating role of self-regulation. Current Issues in Personality Psychology, 7(2), 120–131.
Back to Top